Login
Register
English
  • Arabicالعربية
  • Chinese (Simplified, China)中文
  • Chinese (Traditional, Taiwan)中文
  • Croatianhrvatski
  • Czechčeština
  • DutchNederlands
  • EnglishEnglish
  • English (United Kingdom)English
  • Frenchfrançais
  • French (Canada)français
  • GermanDeutsch
  • Hebrewעברית
  • Hungarianmagyar
  • Italianitaliano
  • Persianفارسی
  • Polishpolski
  • Portuguese (Brazil)português
  • Russianрусский
  • Spanishespañol
  • Thaiไทย
Gns.se
  • Home
  • Knowledge Base
  • News
  • Tickets
  • Community

Articles in Hosted Exchange server 2003

Hosted Exchange server 2003
  • Finns det något test konto där jag kan testa Microsoft Exchange server
  • Har ni stöd för direct push e-mail?
  • Hur återställer jag språket på Microsoft Outlook mapparna
  • Hur ansluter jag mig till en delad e-post låda?
  • Hur byter jag lösenord på mitt Microsoft Exchange konto?
  • Hur delar jag ut min e-post låda till andra användare?
  • Hur importera/exportera Outlook objekt mellan datorer eller konton.
  • Hur konfigurerar jag Microsoft Entourage 2004 för anslutning till mitt Microsoft Exchange konto?
  • Hur konfigurerar jag Microsoft Outlook för anslutning till mitt Microsoft Exchange konto?
  • Hur laddar jag ner Microsoft Outlook 2003?
  • Hur ställer jag in min mobiltelefon/PDA för synkronisering?
  • Hur uppdaterar jag mitt root certifikat i Windows Mobile 5?
  • Installera ert Microsoft Exchange konto för Active Sync
  • Jag får felmeddelande 0x8004010F när jag klickar på skicka och ta emot!
  • Kan jag använda POP/IMAP på Microsoft Exchange servern?
  • Kan jag ha kvar min hemsida hos min nuvarande leverantör men ändå Microsoft Exchange som e-post lösning?
  • Måste jag ange användarnamn och lösenord varje gång Microsoft Outlook startas?
  • Mottagarna får bilagan winmail.dat
  • Vad är ett e-post alias?
  • Vad krävs för att använda Microsoft Exchange?
  • Vilka filer kan jag inte skicka med mitt Microsoft Exchange konto.
  • Vilka portar måste vara öppna i min brandvägg?

Help Desk Software Powered by SmarterTrack

Forgot Login

Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.

For faster and more reliable delivery, add ticket@gns.se to your trusted senders list in your email software.


Please log in below

Forgot your password?

Not Logged In

You must be logged in to perform this action.