Login
Register
English
  • Arabicالعربية
  • Chinese (Simplified, China)中文
  • Chinese (Traditional, Taiwan)中文
  • Croatianhrvatski
  • Czechčeština
  • DutchNederlands
  • EnglishEnglish
  • English (United Kingdom)English
  • Frenchfrançais
  • French (Canada)français
  • GermanDeutsch
  • Hebrewעברית
  • Hungarianmagyar
  • Italianitaliano
  • Persianفارسی
  • Polishpolski
  • Portuguese (Brazil)português
  • Russianрусский
  • Spanishespañol
  • Thaiไทย
Gns.se
  • Home
  • Knowledge Base
  • News
  • Tickets
  • Community

Articles in Hosted Exchange 2016

Hosted Exchange 2016
  • Hur ansluter jag mig till en delad klander eller en annan användares kalender?
  • Hur ansluter jag mig till ett delat Exchange konto?
  • Hur byter jag lösenord på mitt Hosted Exchange 2016 konto?
  • Hur exportera och importerar jag min kalender
  • Hur exporterar samt importerar jag Outlook regler och aviseringar?
  • Hur importerar jag befintliga Outlook mail, kontakter samt min kalender till mitt Hosted Exchange konto (Outlook).
  • Hur installerar jag mitt Hosted Exchange 2016 konto (manuell installation) i Outlook 2010 eller 2013?
  • Hur konfigurerar jag Outlook för att använda IMAP mot mitt Hosted Exchange konto?
  • I Outlook visas bara e-post från 3 månader bakåt, hur ändrar jag det?
  • Min Outlook mappar visas på fel språk, hur ändra jag det?
  • Något gick fel och det gick inte att slutföra sökningen
  • Outlook 2016 automatisk installation

Help Desk Software Powered by SmarterTrack

Forgot Login

Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.

For faster and more reliable delivery, add ticket@gns.se to your trusted senders list in your email software.


Please log in below

Forgot your password?

Not Logged In

You must be logged in to perform this action.