Login
Register
English
  • Arabicالعربية
  • Chinese (Simplified, China)中文
  • Chinese (Traditional, Taiwan)中文
  • Croatianhrvatski
  • Czechčeština
  • DutchNederlands
  • EnglishEnglish
  • English (United Kingdom)English
  • Frenchfrançais
  • French (Canada)français
  • GermanDeutsch
  • Hebrewעברית
  • Hungarianmagyar
  • Italianitaliano
  • Persian (Iran)فارسی
  • Polishpolski
  • Portuguese (Brazil)português
  • Russianрусский
  • Spanishespañol
  • Thaiไทย
Gns.se
  • Home
  • Knowledge Base
  • News
  • Tickets
  • Community

Articles in Hosted Exchange 2016

Hosted Exchange 2016
  • Hur ansluter jag mig till en delad klander eller en annan användares kalender?
  • Hur ansluter jag mig till ett delat Exchange konto?
  • Hur byter jag lösenord på mitt Hosted Exchange 2016 konto?
  • Hur exportera och importerar jag min kalender
  • Hur exporterar samt importerar jag Outlook regler och aviseringar?
  • Hur importerar jag befintliga Outlook mail, kontakter samt min kalender till mitt Hosted Exchange konto (Outlook).
  • Hur installerar jag mitt Hosted Exchange 2016 konto (manuell installation) i Outlook 2010 eller 2013?
  • Hur konfigurerar jag Outlook för att använda IMAP mot mitt Hosted Exchange konto?
  • I Outlook visas bara e-post från 3 månader bakåt, hur ändrar jag det?
  • Min Outlook mappar visas på fel språk, hur ändra jag det?
  • Något gick fel och det gick inte att slutföra sökningen
  • Outlook 2016 automatisk installation

Help Desk Software Powered by SmarterTrack

© 2003-2022 SmarterTools Inc.

Forgot Login

Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.

For faster and more reliable delivery, add ticket@gns.se to your trusted senders list in your email software.


Please log in below

Forgot your password?

Not Logged In

You must be logged in to perform this action.